להיות בראש שקט: טיפול ומניעת כינים

\r\n

להיות בראש שקט: טיפול ומניעת כינים

\r\nהן מגרדות, הן מציקות וכל אמא חוששת מהיום בו היא תאתר כינה (או ביצה לצורך העניין) על ראשו של הבייבי שלה.\r\n\r\nהידעתן!?כל כינה יכולה לתפקד הן כזכר והן כנקבה ולכן די בכינה אחת בלבד כדי להתרבות. \r\n\r\n \r\n\r\nקבלו מדריך לטיפול ומניעה:\r\n

    \r\n

  1. איך לאתר כינים? בשלב הראשון יש לסרק את השיער היטב כשהוא רטוב במסרק צפוף. כדאי לסרק מכיוון הקרקפת ועד לקצוות השיער.\r\nביצי כינים לבנות-שקופות ומוארכות. איך אפשר להבדיל בין קשקש לביצה? בקלות-  נשפו על הגורם החשוד, קשקש יעוף מיד וביצת כינה תידבק על המסרק ולא תעוף.
  2. \r\n

  3. חומרים נגד כינים? בכל שימוש בחומר נגד כינים רצוי לקרוא היטב את ההוראות שעל גבי האריזה. יש להקפיד שהחומר לא יבוא במגע עם העיניים או הפה. יש לבצע שימוש חוזר אחרי תקופת זמן כדי לוודא שהכינים לא יחזרו.\r\nישנם 2 סוגים של חומרים בשוק:* חומרים כימיים – במשך הזמן הכינים מפתחות עמידות לחומרים הללו ולכן נמצאו כפחות אפקטיביים. החומרים הכימיים מכילים לרב חומרי הדברה ויש לשקול היטב אם ברצוננו להשתמש בהם על ראש התינוק שלנו.* חומרים טבעיים –  קיימים בשוק הרבה תחליפים המבוססים על שמן רוזמרין או תמציות צמחים אחרות . כדאי להשתמש בהם כדי למגר את הכינים בין טיפול לטיפול.
  4. \r\n

  5. מה עושים בגן? יש לעדכן את הגננת כדי שתוכל להודיע לשאר ההורים שישימו לב ויבדקו את ילדיהן. רק טיפול משותף של כל ההורים לילדיהם יביא למיגור התופעה.
  6. \r\n

  7. מה עושים בבית? יש להחליף את כל המצעים ולכבס בטמפ’ של 60 מעלות לכל הפחות. בובות , משחקים וצעצועים שבאו במגע ויש להם אזור פרוותי או בד יש לכבס ולנקות היטב.\r\nחשוב לערוך בדיקה לכל בני המשפחה  כי בהחלט ייתכן מצב של הדבקה חוזרת בתוך הבית.
  8. \r\n

\r\nתוצאת תמונה עבור הכינה נחמה

אמאל’ה ממליצה – משחקים ששווה להכיר
טעימות לתינוק – עם אילו מזונות כדאי להתחיל?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Viewed
ניווט
סגירה

סל הקניות שלי

סגירה

מוצרים שאהבתי

Recently Viewed

Close

נהדר לראות אותך כאן!

סיסמה תישלח אל כתובת הדוא״ל שצירפת.

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.

כבר יש לך חשבון?

סגירה

קטגוריות

[]