- כל רוכשת רשאית לבטל עסקה מיום ביצוע העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור הזמנה – לפי המאוחר מבניהם.
- מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן בעקבות העסקה / הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול או מוצרים שהצרכן פתח את אריזתם המקורית – לא ניתנים להחזרה ולא ניתן להזדכות עליהם ולבטל עסקה.
- הודעה על ביטול עסקה תימסר למועדון באמצעות משלוח הודעת דוא”ל לכתובת: info@imale-club.co.il. על הודעת הביטול לכלול את מלוא הפרטים שלהלן: שם הלקוחה + מס. ת. הזהות שלו + מס. ההזמנה שאותה הלקוחה מבקשת לבטל ופרטי התקשרות עם הלקוחה (הודעת ביטול שלא תכלול את מלוא הפרטים שצוינו לעיל- לא תטופל).
- ביטול עסקה עקב אי התאמה / אי אספקה במועד – הלקוחה תחזיר את המוצר לרשות הספק וכל סכום ששילמה הלקוחה בגין הנכס / השירות יושב לו במלואו, והמועדון / הספק (לפי העניין) לא יגבה דמי ביטול כלשהם.
- ביטול עסקה מכל סיבה אחרת (שאיננה אי התאמה / אי אספקה במועד) – בעת ביטול עסקה בנסיבות כאמור – הלקוחה תחזיר את המוצר למקום עסקו של הספק וכל סכום ששילם הלקוח בגין המוצר / השירות יושב לו לאחר גביית דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר העסקה או 100 ₪ – לפי הנמוך מבניהם.
“מחיר העסקה” הנו: מחיר המוצר / שירות בתוספת כל הוצאה / התחייבות של המועדון בשל דמי הובלה / משלוח / אריזה / כל הוצאה או התחייבות אחרת של המועדון בקשר עם ההתקשרות בעסקה או בשל ביטולה.
במידה שביטול העסקה בוצע לאחר שהמוצר נשלח ללקוחה (בין שהמוצר הגיע אל הלקוחה ובין שהמוצר טרם הגיע אליו), השבת הכסף ללקוחה תתבצע רק לאחר החזרת המוצר יחד עם כל מתנה והטבה שניתנה ללקוחה- למקום עסקו של הספק. הוצאות הובלת המוצר והחזרתו לספק יחולו על הלקוחה. - המועדון רשאי לתבוע את נזקיו במקרה שבו ערכו של המוצר פחת כתוצאה מהחזרת מוצר שלא באריזתו המקורית / שאריזתו הושחתה ו/או לאחר שמצבו שונה לרעה בזמן שהיה ברשות הלקוחה ו/או בשל נזק / קלקול שנגרמו למוצר בזמן שהיה ברשות הלקוחה ו/או בשל הרכבה שבוצעה במוצר.