10 דרכים מפתיעות לחסוך כסף

10 דרכים מפתיעות לחסוך כסף

\nראשית, חסכון מתחיל בתכנון מוקפד ונכון של הוצאות מבוקרות ביום יום במהלך כל חודש תוך הסתכלות גם על חיסכון שיכול להימצא בפרטים הקטנים – ההוצאות הקטנות אשר אינן חלק מההוצאות השוטפות, אך יכולות להסתכם להמון אם לא פוקחים עליהן עין. מדובר כאן בשליטה ובקרה מלאה על ההוצאות החודשיות תוך התנהלות נכונה מול כל הוצאה והוצאה.\n\nאין סוף למקומות בהם אנו יכולים לחסוך בחוכמה ויעילות רבה, וריכזנו עבורכם מספר דוגמאות  אשר יובילו אתכם לחיסכון היעיל ביותר שיאפשר לכם להתנהל עם הכסף בצורה החכמה ביותר וכמובן גם לחסוך מאות עד אלפי שקלים מידי חודש.\n

    \n

  • חיסכון בחשמל– זוהי אחת הדרכים היעילות והפשוטות ביותר וכל אדם המחפש איך לחסוך כסף (או חושב על איכות הסביבה) חייב להתמחות בנושא זה. כאשר אנו מדברים על תאורה, ניתן להשתמש בנורות פלורוסנט אשר אמנם יקרות יותר לרכישה מנורות רגילות, אך יצליחו לחסוך לכם בחשמל ולהחזיק זמן רב. כאשר אנו מפעילים את המזגן חשוב לוודא כי כל הבית סגור בכדי שנשמור על הטמפרטורה הרצויה זמן רב יותר ולא נפעיל שוב כל כמה דקות. כבו מחשבים כשהם אינם בשימוש, דאגו לכבות את האורות, נצלו עד תום כל קרן שמש לחימום המים, אל תשנו עם טלוויזיה דלוקה (יש טיימר לכיבוי לכמעט כל מכשיר טלוויזיה) וראו איך חשבון החשמל שלכם צונח בעד 50%!
  • \n

  • חיסכון במים– חסכו במים בכל הזדמנות, אל תשאירו את המים זורמים סתם כך ללא סיבה, תוודאו שהברזים סגורים היטב ותשתמשו בחוכמה במים בעת רחצה, כלים וכביסה. תעריפי המים שהאמירו בשנים האחרונות יכולים להתבטא גם בחיסכון גדול, כשנוהגים בחכמה במשאב הטבעי הזה.
  • \n

  • חיסכון בקניות– לפני כל קנייה יש לערוך רשימה מסודרת של קניות מול המזווה או המקרר ולקנות רק מה שנחוץ או חסר. הרשימה תעזור לנו לקנות אך ורק מה שאנו רוצים וצריכים מבלי לקנות דברים מיותרים ובכך לחסוך כסף רב! ניתן לערוך השוואת מחירים בין סופרים וכמובן בין המוצרים של החברות השונות. במידה והנכם מאוהבי המבצעים, זה בסדר לקנות במבצע מוצר שנחוץ לכם אך כמובן לא בכמויות- דבר זה לא חסכוני.
  • \n

  • חיסכון בהוצאות על ידי הכנת אוכל ביתי– זה ידוע שלהכין בבית אוכל ביתי בהרבה יותר משתלם מאשר להזמין אוכל או לשבת לאכול בחוץ מאחר ואתם עלולים למצוא את עצמכם משלמים כפליים ממה שהייתם משלמים אם הייתם מכינים את אותו הדבר בבית. אך מידי פעם כמובן שמותר לכם להתפנק ולאכול בחוץ אך שימו לב שזה לא הופך להרגל.
  • \n

  • לחסוך באמצעות רכישה באינטרנט– אם תרצו טיפ קטן ויעיל במיוחד, כל מה שאתם רואים היום בחנויות יש באינטרנט. אם אתם זקוקים לביגוד והנעלה, כלי בית, מצעים, מוצרי קוסמטיקה ועוד מוצרים רבים וטובים תוכלו להזמין דרך אתרי אינטרנט שונים גם מהארץ וגם מחו”ל (דרך אתרים כמו איביי) במחירים אטרקטיביים במיוחד שלא בטוח שתמצאו בארץ. בהחלט שווה בדיקה ובהחלט דרך מוכחת ויעילה (ומהנה) שתאפשר לכם לחסוך לא מעט כסף!
  • \n

  • חיסכון דרך הקטנת עלויות– בדקו היכן אתם יכולים לצמצם עלויות בתשלומים שוטפים כגון שירותי נייד, ערכו השוואת מחירים ותפנו לחברה המציעה את המחיר הנמוך ביותר וכך גם תעשו לחשבונות האינטרנט והטלוויזיה. שימו לב שיותר ויותר בתי אב בישראל מוותרים על ההוצאה הענקית על חבילת ערוצים בכבלים או בלווין ומתחברים לצפיה באינטרנט ובעידן+…וזה כבר חיסכון של אלפי שקלים בשנה! אחרי הכל, בימנו יש מתחרים וניתן לנצל את התחרות הזו לטובתנו ולערוך השוואת מחירים.
  • \n

\n

יש לך רעיון נוסף לחיסכון ? מוזמנת להגיב לכתבה ולשתף !

כל החיסונים לילדים: מהלידה ועד בית ספר
תכירו את “MINIMINE” מותג בוטיק לתינוקות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Viewed
ניווט
סגירה

סל הקניות שלי

סגירה

מוצרים שאהבתי

Recently Viewed

Close

נהדר לראות אותך כאן!

סיסמה תישלח אל כתובת הדוא״ל שצירפת.

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.

כבר יש לך חשבון?

סגירה

קטגוריות

[]